۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84936450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: اتباع خارجی برای تمدید اقامت در البرز اقدام کنند

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: اتباع خارجی مقیم این استان برای تمدید و دریافت کارت اقامت به دفاتر خدمات مربوطه در البرز مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری  روز سه شنبه در نشست  ساماندهی مهاجرین خارجی در استان البرز اظهار داشت: تمدید مدارک اقامتی و طرح آمایش اتباع خارجی دارای کارت آمایش و هویت معتبر از اوایل مردادماه  امسال آغاز شده و با تمدیدی که صورت گرفت اجرای این طرح در دفاتر خدمات اتباع خارجی استان ادامه دارد.
وی  ادامه داد:  آمایش اتباع خارجی در واقع به روز رسانی آمار و اطلاعات  مربوط به این افراد  و توزیع مناسب جمعیت آنان در پهنه سرزمین ایران به هماهنگی و برنامه ریزی در عرصه های متفاوت و خدمات رسانی توسط دستگاه‌های مختلف نیاز دارد.
ولی پوری  تاکید کرد: ارایه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی در استان البرز  منوط به مدارک شناسایی و ارائه کارت آمایش معتبر است و حضور نیافتن آنها در طرح آمایش مشکلاتی از قبیل ثبت نام نشدن در مراکز آموزشی، دریافت نکردن خدمات در مراکز درمانی و مسدودی حسابهای بانکی را برایشان به وجود خواهد آورد بنابراین لازم است اتباع و مهاجرین که شرایط تمدید و دریافت کارت آمایش را دارند هرچه زودتر نسبت به این موضوع اقدام کنند.

در نشست ساماندهی مهاجرین خارجی استان البرز پیرامون اخرین وضعیت اتباع در این استان و آمار آنان گزارشی ارایه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha