۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 5342
کد خبر: 84936599
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بسته حمایتی دولت اقدامی در جهت پشتیبانی از کسب و کارهای اینترنتی است

تهران- ایرنا- یک فعال کسب و کار اینترنتی در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی می‌گوید: بسته حمایتی دولت در بستر اپلیکیشن‌های داخلی اقدامی اساسی در پشتیبانی از کسب و کارهای اینترنتی است.‌

خدیجه امامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: بنده علاوه بر اینستاگرام در اپلیکیشن‌های داخلی از جمله روبیکا هم فعالیت دارم و توانسته‌ام تبلیغات خوبی هم برای محصولاتم داشته باشم، اما این که چقدر این نرم‌افزارها می‌توانند اثربخشی خود را داشته باشند مستلزم توسعه خدمات است.

وی گفت: با توجه به گسترشی که این اپلیکیشن‌ها در سال‌های اخیر داشته‌اند هم‌اینک می‌توان تا حدود زیادی روی کارایی آنها حساب باز کرد که با توجه به بسته حمایتی دولت بسیاری از صاحبان این گونه کسب و کارها به سمت نرم‌افزارهای داخلی گرایش پیدا خواهند کرد.

این فعال کسب و کار اینترنتی ادامه داد: پیش‌تر در قالب شبکه عمدتاً فعالیت داشتم که مستقل شده و محصولات را عرضه می‌کنم که برای موفقیت در کارم باید بستری مناسب برای این کار داشته باشم.

او افزود: نرم‌افزارهایی مانند روبیکا اگرچه اکنون همانند اینستاگرام نتوانسته‌اند خدمات گسترده از حیث تبلیغات برای کاربران ارائه دهند؛ اما در آینده خیلی نزدیک این امکان نیز میسر خواهد شد و کاربران از این فضا می‌توانند برای کسب و کارهای خود بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha