معافیت‌های مالیاتی در بسته حمایتی دولت در جهت کمک به کسب و کارهای مجازی است

تهران- ایرنا- یک فعال صنفی گفت: معافیت‌های مالیاتی و تخفیف در هزینه تبلیغات دو اقدام خوب است که در بسته حمایتی دولت می‌تواند به صورت چشمگیری به کسب و کارهای مجازی کمک کند.

حامد عزیزی که در حوزه آموزش و در قالب کسب و کار اینترنتی فعالیت دارد، روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: من سال‌هاست در مقوله آموزش زبان انگلیسی و ترکی استانبولی فعالیت دارم که فضای مجازی زمینه‌ای را برای من فراهم کرده بود که بتوانم کسب و کار خود را توسعه دهم چرا که دیگر مثل گذشته کسی به صورت حضوری تمایلی به آموزش زبان‌های خارجی ندارد.

وی افزود: آموزش آنلاین به‌ویژه برای زبان‌های خارجی طرفداران بسیاری به خود پیدا کرده خصوصاً بعد از همه‌گیری کرونا که خیلی‌ها به این سمت سوق پیدا کرده‌اند.

به گفته عزیزی، اکنون که مدارس حضوری شده شاید تا حدودی این مساله مقوله آموزش آنلاین را با مشکلاتی مواجه کند که توجه جدی به آن در قالب حمایت‌هایی که به تازگی دولت مصوب کرده می‌تواند منشا اثری برای رونق کسب و کار ما باشد.

این فعال اقتصادی می‌گوید: این که چقدر می‌شود در مقوله آموزش به صورت کسب و کار اینترنتی بر روی اپلیکیشن‌های داخلی حساب باز کرد لازم است بگویم که این نرم افزارها در چند سال اخیر توانسته‌اند خدمات بیشتری ارائه کنند و در زمانی که با محدودیت‌های اینترنتی مواجه هستیم بتواند کمک حال ما در زمان کنونی و بعدها به صورت حرفه‌ای در ارتقای فعالیت‌هایمان باشد.

وی با بیان اینکه آموزش یکی از موثرترین و مهم‌ترین آیتم‌ها در ارتقای فرهنگی کشور است اظهار داشت: بر همین اساس لازم است آموزش در چارچوب بسته حمایتی دولت مورد توجه جدی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha