۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۷:۱۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84937896
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس قوه قضاییه وارد بیرجند شد

۱۹ آبان ۱۴۰۱، ۷:۱۲
کد خبر: 84937896
رئیس قوه قضاییه وارد بیرجند شد

بیرجند – ایرنا - رئیس قوه قضاییه در سیزدهمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه ۱۹ آبان با استقبال استاندار ، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و مسوولان قضایی استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد.

به گزارش ایرنا، جمعی از مسئولان عالی دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را در این سفر یکروزه همراهی می‌کنند.

دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی، تولیدکنندگان، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان استان و همچنین دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری و شورای قضایی استان از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی است.

همچنین در جریان این سفر، ۱۹ نفر از مسئولان شورای عالی قوه قضاییه به تعدادی از شهرستان‌های استان خراسان جنوبی می روند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای برطرف کردن مسائل قضایی و سایر مشکلات  اقدامات مقتضی را ترتیب دهند.

دیدار چهره به چهره معاون اول قوه قضاییه حجت الاسلام محمد مصدق با مردم در بیرجند از دیگر برنامه‌های مسئولان قضایی به خراسان جنوبی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال گذشته تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان ، خراسان‌ رضوی، سیستان‌ و بلوچستان، قم و یزد سفر کرده است و سفر به خراسان جنوبی، نهمین سفر رسمی ریاست قوه قضاییه در دوره جدید محسوب می‌شود.

البته ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهای استانی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان و بوشهر استان‌هایی بودند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات به آن مناطق سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha