ارمغانی: چین حریف آسانی نیست اما باید فردا برنده از زمین خارج شویم

تهران - ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: برای پیروزی به مصاف چین خواهیم رفت و باید برنده از زمین بازی خارج شویم.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: یکی از اهداف من جوانگرایی در تیم ملی است و می‌خواهم با بهره‌گیری از جوانان برای آینده بسکتبال ایران تیمی خوب و مقتدر را آماده کنیم.

وی با اشاره به بازی با تیم بسکتبال چین در پنجره پنجم جام‌جهانی تاکید کرد: چین تیمی خوب و قدرتمند است اما آنها را آنالیز کرده‌ایم و می‌خواهیم در این دیدار خانگی به پیروزی دست یابیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در واکنش به جوانگرایی صورت گرفته ادامه داد: ما نیازمند این هستیم تا با پشتوانه‌سازی به فکر آینده تیم باشیم و امروز می‌بینیم جوانانی در خدمت تیم ملی هستند که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و می‌توانند در سالیان آینده نیز برای بسکتبال ایران موثر و مفید باشند.

او در مورد نفرات حاضر در دیدار برابر چین گفت: در ابتدا ۱۸ و بعد ۱۴ نفر را برای این بازی مد نظر داشتیم که در نهایت ۱۲ نفر منتخب برای این دیدار مشخص شدند، بازی با چین بدون شک دیدار آسانی برای ما نخواهد بود اما هدف ما این است که با همکاری کادر فنی آنها را از پیش رو برداریم.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران فردا با لباس قرمز و تیم چین با لباس سفید به میدان خواهند رفت، این بازی راس ساعت ۱۷ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. 

مونگمی پریدا، داور تایلندی و کرنلیو گلن اهل فیلیپین به همراه هارجا جالاردی از اندونزی  مسابقه تیم‌های ملی بسکتبال ایران و چین را  قضاوت خواهند کرد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha