۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبرنگار: 2693
کد خبر: 84939171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم «چین» قهرمان تور آزاد والیبال ساحلی آسیا شد

۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبر: 84939171
تیم «چین» قهرمان تور آزاد والیبال ساحلی آسیا شد

بندرعباس - ایرنا - تیم "چین یک" با پیروزی مقابل "استرالیا یک" عنوان قهرمانی تور آزاد ساحلی آسیا به میزبانی بندرعباس را کسب کرد.

به گزارش شامگاه جمعه خبرنگار ایرنا، در دیدار رده بندی نیز تیم ملی والیبال ساحلی ایران ۲ با پیروزی مقابل چین ۲ به مقام سوم رقابت‌های والیبال ساحلی آسیا دست یافت.
تیم استرالیا یک پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل ایران ۲ در مرحله نیمه نهایی در دیداری سخت و تیم چین یک با برتری آسان مقابل چین ۲ راهی فینال شدند.
استرالیا که در این دیدار، نتوانست مثل بازی‌های قبلی خود ظاهر شود و پراشتباه نشان می‌داد، اما در مقابل، تیم چین یک با روحیه قوی در مقابل حریف خود به میدان آمد.
چین یک؛ با ترکیب «لایک جیانگ ها و جیا شین وو» در این دیدار در حضور تماشاگران بی‌شمار بندرعباسی که استقبال بی نظیری از این بازی داشتند تا جایی که ظرفیت ورزشگاه پر از تماشاگر شد و عده ای از پشت نرده‌ها به تماشای این دیدار پرداختند و با یک بازی حساب شده و با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۸ استرالیا یک را شکست داد و توانست به جایزه ۲ هزار و ۵۰۰ دلاری دلاری دست پیدا کند.
نکته جالب توجه این بازی تشویق تماشگران بندرعباسی حاضر در استادیوم به بازیکنان استرالیایی‌ بود که این تیم (استرالیا یک) هم جایزه ۲ هزار دلاری را پس از تیم نخست دریافت کرد.
تیم ایران ۲ با ترکیب «بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی» در دیدار رده بندی مقابل تیم چین ۲ با نتیجه ۲ بر صفر به مقام سومی دست یافت.
 تور آزاد والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که از روز دوشنبه ۱۶ آبان در مجموعه ورزشی ساحلی سورو بندرعباس آغاز شده بود، امروز (جمعه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان رسید.
مراسم پایانی اهدای جوایز و مدال تور آزاد ساحلی آسیایی نیز عصر جمعه در زمین ورزشی سورو بندرعباس با حضور محمد رضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان استان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، عبدالرئوف بستگانی رییس هیات والیبال استان و نمایندگان والیبال آسیا برگزار شد و در پایان به تیم‌های برتر چین یک، استرالیا یک و ایران ۲ مدال، لوح یادبود و جایزه نقدی اهدا شد.
در رقابت‌های تور آزاد والیبال ساحلی قهرمانی آسیا تیم‌هایی از کشورهای استرالیا، قطر، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، قطر، تایلند، چین و ایران حضور داشتند.
ایران با چهار تیم، استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، قطر و تایلند هر کدام با ۲ تیم و هند نیز با یک تیم در این تور آسیایی حضور داشتند و ۲ تیم عمانی نیز از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.
به تیم اول تور آزاد والیبال ساحلی آسیا ۲ هزار و ۵۰۰ دلار، تیم دوم ۲ هزاردلار، تیم سوم یکهزار و ۵۰۰ دلار و تیم چهارم یکهزار دلار جایزه نقدی، تیم‌های پنجم تا هشتم هر کدام ۳۵۰ دلار و تیم‌های نهم تا شانزدهم نیز هر کدام ۲۰۰ دلار پاداش اهدا شد.
رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز از روز دوشنبه ۲۴  آبان ماه جاری در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط