هرمزگان نیازمند توسعه فضای ورزش‌های ساحلی است

بندرعباس - ایرنا - نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رییس هیات جانبازان و معلولان این استان گفت: این استان دارای یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر ساحل بوده و ایجاد زیرساخت ورزش‌های ساحلی یکی از نیازهای آن برای استفاده جوانان است.

احمد مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری رقابت‌های آسیایی والیبال ساحلی در فضای شاد و مفرح، افزود: باید افتخار کنیم که هرمزگان و شهر بندرعباس میزبان این دوره از رقابت‌های آسیایی است و تماشاگران و هواداران از همه جا برای تماشای این رقابت‌ها آمده‌اند، این کار و این حرکتی که به میزبانی هرمزگان انجام شد ماندگار خواهد شد.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان هرمزگان ادامه داد: توسعه والیبال و فوتبال ساحلی و همه رشته‌های ورزشی ساحلی و فضاهای مورد نیاز برای آن‌ها باید مد نظر ما مسوولان باشد و مجلس شورای اسلامی هم وظیفه دارد در بودجه فرهنگی و ورزشی به این نوع فضاسازی و زیرساخت‌های ورزشی توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: ما به عنوان مسوولان و دست‌اندرکاران بایستی فضاهای مفرح، شاد و محیط‌های ورزشی با نشاطی در این استان مهیا کنیم تا مورد استفاده جوانان، ورزش کاران و ورزش دوستان قرار گیرد.

اخبار مرتبط