۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84939684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمنان ما در عرصه رسانه و جریان‌سازی میدانی همه توان‌شان را بکار گرفته‌اند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمنان ما در عرصه‌های رسانه‌ای و جریان‌سازی میدانی همه توان خود را به کار گرفته اند و تلاش می‌کنند تا به انقلاب ما ضربه وارد کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز شنبه در گردهمایی اساتید دانشگاهی گیلان در رشت عنوان کرد: رسانه‌های معاند در ۴۷ روز ۳۸ هزار دروغ تحویل مردم ما دادند تا جوانان و نوجوانان ما را فریب داده و آنها را گمراه کنند. ِ
نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: با توجه به این امر جبهه انقلاب نباید خودزنی کند چون دشمنان مترصد فرصتند تا ضعف ‌های ما را بزرگ نمایی کنند.
وی گفت: ازسوی دیگر انقلاب به منابع انسانی تکیه و توجه ویژه دارد و گرچه ضعفهایی نیز وجود دارد اما نباید فرصت داد تا دشمنان سوء استفاده نمایند.
وی باتقدیر از اعلام شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال به عنوان یک رسانه تروریستی ادامه داد: هدف این شبکه و سایر رسانه‌های معاند، تضعیف جمهوری اسلامی و ملت ایران است.
امام جمعه رشت اضافه کرد: امروزه ملت‌های دنیا بر واکنش‌ها و تصمیمات نظام جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده‌اند اینکه چه تصمیماتی را در خصوص رخدادهای جهان و موقعیت‌های مختلف اتخاذ می کنیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: همه مراکز و اتاق‌های فکر استکبار و صهیونیست‌ها در پی ضربه زدن نظام و ملت ایران هستند اما ما هر روز قویتر و مستحکمتر می شویم.
وی خاطرنشان کرد: اگر کشوری همانند امریکا در این ۴۳ سال مشکلات ایران و تحریمهای ظالمانه ای که بر ما اعمال شده را تحمل می کرد به طور حتم نابود می شد اما با لطف الهی و با رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم، نسبت به گذشته در همه ابعاد پیشرفت ها و دستاوردهای قابل توجهی داشته و داریم.
وی با اشاره به نقش دانشگاهها نیز گفت: دانشگاه منبع همه خیرات است و در برهه کنونی می‌تواند همانند گذشته نقش اثرگذاری در پیشرفتهای علمی داشته باشد.
در این جلسه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های گیلان ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر به راه‌های برون رفت از وضعیت موجود تاکید کردند و در پایان جلسه نیز از پوستر جشنواره امامت و ولایت رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha