معاون استاندار یزد، پیگیری مطالبات و مشکلات ایثارگران را خواستار شد

یزد - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به جمعیت ۴۴ هزار نفری جامعه ایثارگری استان بر ضرورت توجه به پیگیری مطالبات و مشکلات آنها تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد علی اکبر عزیزی در نشست  شورای مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان افزود: ایثارگران سرمایه داران واقعی این نظام و کشورند و از سرمایه وجودی خود برای اعتلای آن سرمایه گذاری کردند.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری توقعی از مسئولان ندارند اما وظیفه مسئولان پیگیری مسائل و رفع مشکلات آنان است اظهار کرد: مسئولان میز و موقعیت خود را مدیون ایثارگری ایثارگران هستند و در برابر این قشر وظیفه سنگینی بر عهده دارند بنابراین کوتاهی در این حوزه نیز نابخشودنی است.

 عزیزی مشاوران ایثارگران را یاوران دلسوز و امین این قشر از جامعه دانست و گفت: مشاوران باید با ارتباط نزدیکی که با خانواده های ایثارگر ایجاد می کنند مشکلات آنان را احصاء کرده و آن را به مدیران دستگاه ها بازتاب دهند ضمن اینکه نباید در پیگیری ها تنها به مکاتبات اداری اکتفا کنند بلکه باید مجدانه مسائل را دنبال کرده و تا سرحد امکان مرتفع سازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود خلاء های قانونی در خصوص جامعه ایثارگری ابراز داشت: قطعا در این زمینه نقایص قانونی هم وجود دارد که یکی از وظایف مشاوران جمع آوری همین خلاء ها و نواقص و انتقال آن به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی شهید سلیمانی را الگوی بارز برای مسئولان در خدمتگذاری به مردم و توجه به جامعه ایثارگری دانست و گفت: همه ما که ارادتمند به این شهید والامقام هستیم باید سیره عملی ایشان را نیز در خدمت به مردم به ویژه جامعه ایثارگری سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha