۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴
کد خبر: 84942612
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲.۵ هزار میلیارد ریال وام فرزندآوری در خراسان رضوی پرداخت شد

مشهد-ایرنا- دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: از ابتدای تخصیص وام فرزندآوری تاکنون ۱۲ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات ویژه فرزندآوری به متقاضیان در استان توسط بانکهای عضو این شورا پرداخت شده است.

حمید صفایی نیکو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت‌نام وام فرزندآوری از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است که بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ خانواده‌هایی که صاحب فرزند شده‌اند، می‌توانند وام قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات فرزند آوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ میلیون ریال است، بیشترین مبلغ وام هم به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که صاحب فرزند پنجم و بیشتر شده باشند.

صفایی گفت: در این مدت همچنین ۵۷ هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال وام ازدواج به متقاضیان در استان خراسان رضوی پرداخت شده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۳۹ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال بوده است.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی بیان کرد: سپرده موثر بانکهای خراسان رضوی در هفت ماهه نخست امسال ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال و همچنین مانده کل تسهیلات بانکهای استان در این مدت یک میلیون و ۷۴۳ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در خراسان رضوی ۳۳ بانک وجود دارد که از این تعداد ۲۹ بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانکهای استان هستند، از مجموع بانکهای عضو کمیسیون مزبور ۲۵ بانک آمار ماهیانه خود را ارایه می دهند و هشت بانک آماری ارایه نمی دهند.

بانکهای خراسان رضوی، هزار و ۲۳۹ شعبه و ۷۷۲ باجه دارند و در آنها ۱۳ هزار و ۴۷۳ نفر فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha