بسیج یادگار ارزشمند امام راحل برای تمام دوران‌ها است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام برای تمام دوران‌ها، همواره در صحنه‌ها و عرصه‌‎های نظام از ارزش‌های انقلاب به بهترین شکل پاسداری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «وحید محمدی» روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب با  دستور کار برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج خواستار پیگیری مصوبات و برنامه های ستاد اقامه نماز و برنامه های شورای ترویج ایثار و شهادت، افزود: هرجایی که نیاز بوده بسیجیان به صورت پویا و فعال در همه عرصه‌ها مشارکتی داوطلبانه داشته اند و نتیجه این حضور نیز بسیار درخشان بوده است.

مسوول ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز به عنوان دستور الهی، گفت: هدف باید ترویج و توسعه فرهنگ نماز باشد نه دولتی نمودن آن زیرا که نماز بازدارنده، امنیت بخش و وسیله سنجش اعمال است.

حجت الاسلام «علی مولوی» افزود: در بحث نماز همه مورد خطاب هستند زیرا قرآن به جمع خطاب دارد و در نماز باید تقرب الهی مد نظر باشد در غیر اینصورت شرک است و دستور خداوند مقدم بر هر دستوری است و حق نماز باید ادا شود از این رو به منظور ترویج نماز در دستگاه های اداری و مراکز آموزشی برنامه های آموزشی در زمینه گسترش توجه به فرهنگ نماز اجرا می شود.

وی همچنین با اشاره به ۲۸ پیام رهبری در رابطه با اهمیت نماز، گفت: این نشان از اهمیت و جایگاه نماز است از این رو باید تلاش کنیم تا اقامه نماز اول وقت در تمامی ادارات به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» امام جمعه گیلانغرب نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز بر ضرورت توجه ویژه دستگاه ها به مسایل فرهنگی تاکید کرد و از روزمرگی در برخی دستگاه ها انتقال نمود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گیلانغرب نیز با اشاره به اینکه دشمن نمی تواند با جنگ رسانه ای و ترکیبی ملت بصیر و موقعیت شناس ما را با خود همراه نماید از برنامه ریزی بمنظور گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ پاسدار «محمد جواد نجفی» تشکیل مجمع عالی بسیجیان، دیداربسیجیان با امام جمعه تجلیل از مدافعین امنیت رزمایش جهادگران فاطمی، همایش یک هزار و ۲۰۰ نفری اقتدار بسیجیان، عطرافشانی مزار شهدا و تجلیل از فعالان تنظیم بازار را از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

در این نشست در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشریح آیین نامه قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط دستگاه‌های اداری تصمیماتی اتخاذ شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha