شناسایی ۲۳۴ قطعه زمین دولتی مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: در راستای تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، این اداره کل نسبت به بازرسی از املاک دستگاه های اجرایی به تعداد سه هزارو ۳۱۸ ملک اقدام کرد که از این تعداد ۲۳۴ قطعه ملک به عنوان زمین مازاد شناسایی شد.

محمدرضا نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مراحل استعلام و تشکیل پرونده برای هر یک از این املاک شناسایی شده، در حال انجام است.

وی اظهار داشت: طی سال های گذشته نیز تعداد ۵۳ ملک دولتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی به عنوان مازاد شناسایی و در ادامه نسبت به اخذ مجوز فروش و واگذاری آن اقدام شد که تا کنون از این تعداد، ۱۲ ملک با ارزش هزارو ۷۲۰ میلیارد ریال به فروش رسیده و مبلغ آن به خزانه واریز شده است.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: در راستای تفاهم نامه مشترک بین وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت تبدیل اسناد دفترچه‌ای قدیمی به اسناد تک برگی جدید، ۱۰۰ درصد اسناد موجود در مخزن اسناد مالکیت دولتی این اداره کل به تعداد پنج هزار و ۶۲۶ سند در سطح کل استان تبدیل به سند تک برگی شده که در این زمینه  طی ارزیابی عملکرد وزارتخانه،  اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان مقام اول را در کشور به دست آورده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha