۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۸:۰۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84944460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۴۴ درصدی سپرده‌های بانکی در استان زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: تا پایان نیمه نخست امسال، مانده سپرده های شبکه بانکی در این استان برابر ۴۲۹ هزار و ۱۰۴ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش دارد.

محمدرضا نادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع مانده تسهیلات تا شهریور  امسال نیز معادل ۴۱۷ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: همچنین در 6 ماهه اول سال ۱۴۰۱، نسبت مانده تسهیلات به مانده سپرده در شبکه بانکی استان  معادل ۹۷.۳ درصد است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به عملکرد شبکه بانکی استان در ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۸۴۲ میلیارد تومان به هزار و ۴۸  طرح از محل تسهیلات تبصره ۱۸  قانون بودجه برای حمایت از بنگاه های اقتصادی و ایجاد زمینه های لازم برای تامین مالی طرح های راکد، نیمه فعال و طرح های نیازمند سرمایه در گردش در این استان پرداخت شد.

نادری افزود: نسبت پرداختی اعتبارات  تبصره ۱۸ به اعتبارات ابلاغی در استان زنجان به میزان ۱۱۸ درصد است که ۱۸ درصد بیش از  اعتبارات سهمیه استانی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha