شناخت کامل مسئولیت‌ سازمانی، لازمه افزایش بهره‌وری است

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شناخت کامل در مسئولیت‌های سازمانی را لازمه افزایش بهره‌وری دانست و گفت: تا زمانی که افراد نسبت به امور محوله شناخت پیدا نکنند نمی‌توانند موثر باشند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین "عبدالحسین معزی" روز سه‌شنبه در یازدهمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان و مدیران حقوقی، املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر کشور در یزد اظهار داشت: وظیفه مدیران حقوقی، صیانت از ملک و موقوفات و همچنین صیانت از آبروی وضعیت حقوقی انسانها در جمعیت هلال احمر است.

وی با بیان این‌که مباحث حقوقی، گسترده و پیچیده است افزود: فعالیت حقوقی در هلال احمر برای پشتیبانی خدمت به انسانها و کاهش رنج مردم و حفظ سلامت جامعه حائز اهمیت است.

معزی، ارتقای فرهنگ دینی در جمعیت هلال احمر را یکی از مهمترین وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان دانست و تصریح کرد: تحقق این مهم در گرو همکاری تمام عناصر اجرایی است.

برنامه‌ریزی استدلالی از موارد حائز اهمیت در نگهداری از سرمایه‌های جمعیت هلال احمر استوی برنامه‌ریزی متقن را لازمه تأثیرگذاری بیش از پیش مدیران حقوقی دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی استدلالی از دیگر موارد حائز اهمیت در نگهداری از سرمایه های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: اعتماد عمومی، مهمترین سرمایه هلال احمر است و نباید کمرنگ شود، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نهادی مردمی و برای مردم است.

پشتیبانی از جمعیت هلال در گرو فعالیت خلاقانه مبتنی بر قانون است

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور هم گفت: برگزاری چنین رویدادهایی در راستای تقویت واحد حقوقی می تواند آورده خوبی برای هلال احمر کشور داشته باشد.

علی درویش‌پور از فعالیت خلاقانه و متفاوت در حوزه تحت امر خود گفت و افزود: صیانت و پشتیبانی کامل از جمعیت هلال کشور در گرو فعالیت خلاقانه مبتنی بر قانون است.

وی با بیان اینکه تنها راه پیشی گرفتن در رقابت‌های سازمانی انجام فعالیت‌های نوآورانه و خلاقانه است، بازنگری در فرآینده‌های اجرایی را لازمه ارتقای جایگاه حقوقی فعالیت‌های هلال احمر دانست.

وی خاطرنشان کرد: پیش شرط هر کاری نظم و انضباط سازمانی است که همه اجزای ستادی و عملیاتی ملزم به رعایت و استمرار آن هستند.

مدیر جمعیت هلال احمر یزد هم گفت: این جمعیت در فعالیتهای مختلف خود نیازمند همکاری سایر بخشها به ویژه حوزه حقوقی، املاک و موقوفات است زیرا این بخشها می‌توانند مولد دیگر بخشهای هلال احمر نیز باشند.

محسن حراری زاده افزود: یکسری دغدغه ها در زمینه املاک این جمعیت وجود دارد که امید است در این نشست به دستاوردهای خوبی در این زمینه برسیم.

در این گردهمایی مسولان و مدیران حقوقی و املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر استان‌های سراسر کشور حضور دارند و هدف از برگزاری آن انتقال تجربیات و بحث و تبادل نظر در زمینه مسائل حقوقی و املاک جمعیت هلال احمر اعلام شده و ۲ روز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha