۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84943549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۵۵۲ نیازمند در البرز مشغول به کار شدند

۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸
کد خبر: 84943549
یک هزار و ۵۵۲ نیازمند در البرز مشغول به کار شدند

کرج - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اشتغال یک هزار و ۵۵۲ نیازمند طی ماه های اخیر از طریق مراکز کاریابی دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث عدل بخش  روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان موردحمایت کمیته امداد و  سایر نیازمندان در البرز هستند. 

وی  با اشاره به اختصاص بسته های حمایتی برای مددجویان و زنان سرپرست خانوار گفت: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه است که با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته می‌شود.
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه کاریابی با هدف تشویق جوانان برای ورود به بازارکار و تامین معاش خانواده‌ها و دوری از آسیب‌های ‌اجتماعی مختلف صورت می‌گیرد بیان داشت : مددجویان فارغ‌التحصیل بیکار نیز می‌توانند از خدمات کاریابی بهره‌مند شوند.

عدل بخش  ادامه داد: این خدمات به افرادی که تحت پوشش نیستند نیز ارایه می‌شود اما این افراد باید  علاوه بر داشتن مدرک مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای درپنج دهک درآمدی پایین قرار داشته باشند.

امسال در مجموع حدود هفت هزار مددجوی کمیته امداد و سایر نیازمنان از طریق نهاد حمایتی در البرز جذب بازار کار شده اند.

۵۳هزار نفر زیر چترحمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha