فرماندار بروجرد: مهمترین هدف دشمن بی اعتقادکردن نسل جوان به دین اسلام است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: دشمن تلاش دارد زمینه بی اعتقادی به دین اسلام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را در بین دانش آموزان و به خصوص نسل جوان ترویج دهد.

به گزارش ایرنا، مجیدمنعمی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: باید با برگزاری برنامه های فرهنگی مانند یادواره شهدا زمینه تقویت بیشتر پایه های دینی و اعتقادی در بین نسل امروز را فراهم کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش اموز حمله موشکی رژیم بعث به بروجرد اظهار داشت: اهمیت موضوع برگزاری یادواره‌ها در شرایط فعلی برهمگان واضح است چرا که مخاطب دشمنان در جنگ نرم دانش آموزانو نسل جوان هستند.

وی تاکید کرد: برگزاری کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز موجب ترویج فرهنگ شهید و شهادت و از سوی دبگر موجب اتحاد و همسو شدن و توجه به قشر دانش‌آموز و دانشجو است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: کنگره ۶۸ شهید دانش‌آموز مظلوم و بی دفاع بروجرد باید با کلیه یادواره‌ها که تاکنون برگزار شده متفاوت باشد و به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

منعمی اضافه کرد: در این راستا سال گذشته همایش ۶۸ شهید دانش‌آموز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار و منشا خوبی شد که بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور ادامه داد: لرستان در اتفاقات اخیر وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها داشت و دستگاه‌ها امروز باید پررنگ‌تر در این راستا پای‌کار باشند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: یکی از محل‌های که به‌عنوان نقطه اثرگذار می‌تواند از آن یاد کرد همین یادواره است که یک کار مطلوب می‌تواند در آن صورت گیرد.

وی امنیت و ارامش امروز ایران قوی را مرهون خون شهدا و لیثارگری هزاران ایثارگر دانست و گفت: دشمن هنوز غافل از آن است که ملت ایران برغم همه مشکلات پای ولایت ایستاده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha