۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷
کد خبر: 84945126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوستر نخستین یادواره ملی ۲ هزار شهید فوتبالیست رونمایی شد

کیش - ایرنا - پوستر نخستین یادواره ملی ۲ هزار شهید فوتبالیست به عنوان یکی از برنامه های پیوست فرهنگی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه مهترین شاخصه پهلوانی انجام ورزش تنها برای تندرستی و قهرمانی نیست اظهار کرد: ورزشکاران شهید به همه ثابت کردند که با شهادت خود بهترین و والاترین مدال افتخار را انتخاب کردند.

مهدی کشاورز افزود: جریره کیش افتخار دارد که برای اولین بار در کشور میزبان یادواره شهدای فوتبالیست است و همزمانی آن با مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می تواند به اهمیت آن اضافه کند.

دبیر یادواره شهدای فوتبالیست نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کیش ۲۸ آبان ۱۴۰۱ میزبان این یادواره است اظهار کرد: چهره های سرشناس فوتبال کشور در آیین برگزاری آن حضور خواهند داشت.

رضا شجیع افزود: عمل به به پیوست های فرهنگی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تجدید بیعت با شهدای ایران اسلامی از اهداف برگزاری این یادواره است.

وی با بیان اینکه این یادواره به مناسبت گرامیداشت ۲ هزار شهید فوتبالیست جنگ تحمیلی و ۱۳۵ شهید فوتبالیست مدافع حرم برگزار می شود و در قالب این رویداد برای اولین بار مشخصلات و زندگی نامه تمامی این شهدا در یک جلد کتاب به چاپ رسیده است.

همچنین در حاشیه این آیین با حضور مجید قلی زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برای راه اندازی دفتر این خبرگزاری در جزیره کیش به امضا رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha