به گزارش ایرنا اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: «این سازمان به عنوان متولی امر زیارت در کشور به جهت بهبود ارائه خدمات، پویایی، بروز رسانی و جلب رضایت حداکثری جامعه هدف خود که حجاج و زائران خانه امن الهی و اعتاب مقدسه هستند همواره آمادگی لازم برای دریافت نقطه نظرات ،پیشنهادات و انتقادات سازنده صاحبان اندیشه و متکثر جامعه را دارد.
سازمان حج و زیارت از نظرت مشورتی و پیشنهادات صاحبان فن، علم، اندیشه و افراد با تجربه در امر برنامه ریزی و اجرای امور مرتبط با ثبت نام و اعزام حجاج عزیز کشورمان و همچنین زائران اعتاب مقدسه بهره مند بوده و هرگونه تصمیم گیری و تصمیم سازی را معطوف به خرد جمعی دانسته است.
اکثریت کارشناسان این حوزه زیارتی با تجربه بیش از ۲۰ سال در جهت تامین ارایه خدمات مطلوب و مناسب به زایران عزیز، مشکلات و محدودیت های فراوانی را هموار می نمایند و آنچه را که در دایره اختیار و وظایف سازمان حج و زیارت می باشد، هماهنگ با قوانین، فرهنگ و محدودیت های خاص کشور میزبان در راستای جلب رضایت زایرین که رضایت الهی را در پی دارد از هر تلاش و کوششی فروگذار نیستند.
بنابر این گزارش سازمان حج و زیارت ضمن اعلام دریافت پیشنهادات، راهکارها و انتقادات سازنده و خیرخواهانه جهت پیشبرد هرچه بهتر امور و ارایه خدمات مطلوب و شایسته به زایرین سرزمین وحی، از رسانه ها و جامعه نکته سنج و دلسوز خبری کشور انتظار دارد؛ در جهت انتشار اخبار حوزه حج و زیارت در نهایت انصاف با کسب اطلاع دقیق از کارشناسان سازمان حج و زیارت نسبت به پوشش و انعکاس اخبار این حوزه همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند.»
نظر شما