۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۳:۴۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84945471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۳:۴۱
کد خبر: 84945471
ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

تهران- ایرنا- منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی دستور اشغال ده‌ها هکتار از اراضی فلسطینی در بیت لحم را صادر کرده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، بخش مدیریت شهری ارتش رژیم صهیونیستی دستور به گسترش حریم شهرک‌های صهیونیست نشین «دانیال»، «فرات» و «آل عازر» واقع در جنوب بیت لحم را صادر کرده است.

«حسن بریجه» رئیس ستاد مقابله با شهرک سازی در بیت لحم گفت که با توجه به این دستور، مناطق الخضر، نحالین و ارطاس در جنوب بیت لحم با خطر مصادره مواجه است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد ۳۲ هکتار از اراضی فلسطینی را در جنوب بیت لحم مصادره کند.

این در حالی است که همه روزه مردم کرانه باختری با برگزاری تجمعاتی به اشغالگری رژیم صهیونیستی اعتراض می‌کنند و خواستار پایان اشغال اراضی فلسطینی هستند و در مقابل نیز نظامیان صهیونیست آنها را هدف قرار می‌دهند.

همچنین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha