۴۰ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در کیش اجرا شد

کیش - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کیش گفت: ۴۰ طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر امسال در سطح این جزیره اجرا شد.

سرهنگ غلامرضا خادمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها با هدف ارتقای امنیت عمومی، کنترل محورهای ورودی به جزیره و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر اجرا شده که چهار مورد آن در نیمه دوم عملیاتی شده است.

وی افزود: در نیمه دوم سال جاری آموزش پیشگیری از اعتیاد به شکل ویژه ای در دستور کار قرار گرفته و در این راستا حضور در مدارس و برگزاری دوره های مختلف بین دانش آموزان ا مهمترین محورها است.

خادمی همچنین برپایی دوره های آموزشی پیشگیری از شیوع اعتیاد با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مساجد و محلات مختلف شهر را از دیگر اولویت های این پلیس در سال جاری اعلام کرد.

وی گفت: امسال در نتیجه‌ اقدامات پیشگیرانه پلیس از جمله پایش مستمر سواحل جزیره برای جلوگیری از ورود مواد مخدر و تنگ تر شدن عرصه فعالیت قاچاقچیان، کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه کاهش چشم گیری داشته است‌.

خادمی یادآور شد: نصب دوربین های چهره خوان و نصب دستگاه ایکس ری کامیونی از از جمله خواسته های این پلیس برای افزایش تاثیرگذاری اقدامات پیشگیری برای مبارزه با ورود مواد مخدر به جزیره کیش است.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha