فرمانده سپاه جوانرود: بسیج هر جا که نیاز به خدمت بوده وارد میدان شده است

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با بیان اینکه امروز شاهد حضور بسیج در عرصه‌های مختلف در راستای ارائه خدمت به مردم هستیم، گفت: هر جاکه نیاز به خدمت بوده بسیج وارد میدان شده است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ «بهرام میرزایی» روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری جوانرود که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، افزود: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) ابتکاری بود که کمتر کسی تصور می‌کرد این نهاد مردمی به یک حرکت بالنده پویای پیش برنده و پیش رونده تبدیل شود، اما امروز حکمت تشکیل بسیج به ثمر نشسته و آثار و برکات تشکیل این نهاد مقدس بر همگان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه راهکار برون رفت بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی داشتن روحیه بسیجی و انقلابی بودن است، اظهارداشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر بسیجی نیاز داریم.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود به برنامه های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۸۰ برنامه محوری هفته بسیج در شهرستان جوانرود برگزار می شود.

فرماندار جوانرود نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی زبانزد جهانیان است، مهمترین عامل آن را وحدت و یکپارچگی ملت ایران دانست.

«سعدی نقشبندی» به توطئه های دشمن برای ضربه زدن به کشور و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: خواب دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی تعبیر نمی شود.

وی بر حضور پرنگ مردم و مسوولان در برنامه های هفته بسیج تاکید کرد و گفت: حضور پرنگ در برنامه هفته بسیج نه گفتن به دشمنان نظام و لبیک به اهداف و ارزش های نظام اسلامی است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha