۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84945852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش باران در کوهرنگ به ۵۶ میلیمتر رسید

۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲
کد خبر: 84945852
بارش باران در کوهرنگ به ۵۶ میلیمتر رسید

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت یک اسمانه بارشی در استان، گفت: این بارش‌ها طی ۲۴ ساعت آینده ۵۶ میلیمتر باران در کوهرنگ برجا گذاشته است.

معصومه نوروزی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌های این سامانه تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه در شهرکرد ۵.۶ میلیمتر، بروجن ۱.۱ میلیمتر، لردگان ۲۱ میلیمتر، بازفت ۲۵ میلیمتر، اردل ۱۳ میلیمتر، فارسان هفت میلیمتر، سامان ۲.۸ میلیمتر، بن ۱.۴ میلیمتر، شلمزار ۱۷.۲ میلیمتر، سورشجان ۹.۴ میلیمتر، فرخشهر ۳.۴ میلیمتر، ایلبگی ۴ میلیمتر، مالخلیفه ۲۳ میلیمتر، بلداجی ۲.۹ میلیمتر، دوآب صمصامی ۲۹ میلیمتر و آلونی ۱۴.۴ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها تا اواخر وقت پنجشنبه است و این بارش‌ها در روز جمعه در برخی مناطق استان از جمله شهرکرد متوقف می‌‎شود و سیستم بارشی به طور کامل از اواسط روز جمعه از استان خارج می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز شنبه کاهش نسبی دما و شکل‌گیری پدیده مه‌گرفتگی پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: میانگین بارش‌های سال آبی جاری ( اول مهر تا ۲۶ آبان) ۷۷ میلیمتر است و پیش بینی می‌شود بارش‌های پاییز امسال به حد نرمال برسد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha