معاون استاندار مازندران: افزایش بهره‌وری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار است

ساری-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری کارکنان و خدمات دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار است، گفت: براساس تفاهم‌نامه با سازمان ملی بهره‌وری ایران اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از استانداری مازندران، امید محبی در جریان سفر به شهرستان میاندرود افزود: شاخص‌هایی برای ارزیابی میزان ارتقای بهره‌وری در بخش‌های مختلف استان تعیین شده که عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان براساس این شاخص‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

خردادماه امسال تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه میان سازمان ملی بهره‌وری ایران، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به‌منظور برنامه‌ریزی راهبردی و اجرایی جهت دستیابی به شاخص‌های توسعه بهره‌وری در کشور و استان به امضا رسید. 
این تفاهم‌نامه با هدف تحقق آرمان‌ها و اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به سیاست‌های ارتقای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور و توسعه بهره‌وری و شاخص‌های آن در دستگاه‌های اجرایی، عمومی و اقتصادی، میان سازمان ملی بهره‌وری ایران به‌عنوان رکن اصلی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی ارتقای بهره‌وری کشور، استانداری مازندران به‌عنوان بالاترین رکن حاکمیتی، همسوکننده و هماهنگ‌کننده دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران به‌عنوان ناظر و ارزیاب برنامه و بودجه و راهبر امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در استان و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به‌عنوان یکی از منابع علمی و پژوهشی مؤثر در رشد و توسعه اقتصادی کشور، منعقد شد.

معاون استاندار مازندران در ادامه از پیگیری‌های مجدانه برای برقراری عدالت سازمانی از طریق اصلاح ساختارهای توزیع منابع مالی بین کارکنان خبر داد و گفت: فرآیندهای سازمانی در راستای انتفاع کارکنان و افزایش بهره وری سازمانی و تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به مردم در دست بازنگری و اصلاح قرار دارد. 

محبی همچنین به مشکلات مطرح شده از سوی مسوولان و کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های میاندرود اشاره کرد و افزود: توجه به سلامت جسم و روح کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تلاش هستیم با حمایت مالی و پرداخت بخش قابل توجهی از بیمه تکمیلی کارکنان و افراد تحت پوشش آن‌ها، سطح دسترسی منابع انسانی به خدمات درمانی و بهداشتی افزایش یابد و کارمندی به دلیل فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی از پوشش بیمه تکمیلی باز نماند. 

اتصال نظام عملکرد به نظام جبران خدمات و پرداخت پاداش و تدوین برنامه عملیاتی سازمانی برای همه کارکنان، بهسازی ناوگان خودرویی، برگزاری دوره های آموزشی جهاد تبیین در مشهد مقدس، صرفه جویی از طریق اصلاح ساختار و حذف موارد غیرضرور، بخشی از اقدامات ۹ ماه مدیریت امید محبی بر کرسی معاونت توسعه مدیریت و منابع در استانداری مازندران است.

محبی در ادامه سفرهای شهرستانی به میاندرود رفت و در این سفر ضمن بازدید میدانی از بخشداری گهرباران و مرکزی و فرمانداری با کارکنان شاغل در این مجموعه نشست صمیمانه ای برگزار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha