۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 84946576
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رباط کریم: حادثه تروریستی ایذه نشان‌دهنده شکست اغتشاشگران است

رباط کریم - ایرنا - امام جمعه رباط کریم بابیان اینکه دشمنان نظام به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، گفت: حوادث تروریستی در ایذه و اصفهان نشان از شکست پروژه اغتشاش دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رباط کریم اظهار داشت: ملت ما خود را وامدار هزاران بسیجی می داند که خون پاک خود را خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشور نثار کردند.
وی افزود: امروز بسیجیان سرمایه اصلی این انقلاب و کشور هستند که در سال های گذشته تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.
امام جمعه‌ رباط کریم خاطرنشان کرد: بسیجیان در آزمون اخیر یعنی دفاع از امنیت کشور و حفاظت از جان و مال مردم مثل گذشته سربلند بیرون آمدند و دلیل آن تقدیم شهدای اخیر است.
ترابی تاکید کرد: در میان همه ادیان و مکاتب، دین و مکتبی نیست که به اندازه اسلام انسان را به امر خواندن و گسترش و توسعه کتابخانه تشویق و ترغیب کرده باشد.
خطیب جمعه رباط کریم اضافه کرد: اغتشاشگران از ابتدا با عملیات فریب و ابزار رسانه سعی در نشان دادن خط مشی خود با شعارهای فریبنده و جذاب داشتند و هدف اصلی خود را پنهان می کردند.
وی ادامه داد: این چه آزادی است که عده‌ای آشوبگر با تهدید و ارعاب کسبه و بازاریان را مجبور به بستن محل کسب و کار خود می کنند.
امام جمعه رباط کریم هدف پشت پرده آشوب گران و حامیانشان را جلوگیری از پیشرفت ملت ایران دانست و افزود: هدف دشمنان کشور تکه تکه کردن این سرزمین است.
ترابی خواسته اصلی مردم را برخورد قاطع و قانونی با اوباش و اغتشاش‌گران دانست و یادآور شد: رأفت اسلامی و صبر و متانت نیروهای حافظ امنیت کشور، مزدوران اجنبی را شرورتر و گستاخ کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha