هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و همکاری مردم موجب شکست فتنه دشمن است

یزد- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: هوشیاری و درایت دستگاه‌های نظامی و امنیتی و بصیرت و همکاری مردم و مسئولان موجب شکست فتنه دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین زارع زاده روز جمعه در جمع مردم مهریز با قدردانی از اقدامات مناسب و به موقع دستگاه‌های امنیتی افزود: باید این درایت و هوشیاری مردم و مسئولان در شکست اهداف پلید دشمنان ادامه داشته باشد.

وی ضمن محکوم کردن اقداماتی که دشمنان در عملیات تروریستی و در به شهادت رساندن مردم بیگناه انجام دادند ادامه داد: باید مردم در کنار مسئولان و دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی با مسایل با هوشیاری برخورد کنند.

این مسئول به نقش رهبری نظام در شکست توطئه‌های دشمنان در ۴۳ سال گذشته و در حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل اصلی رسوایی و ذلت دشمنان درایت و رهبری‌های مقام معظم رهبری بوده است.

زارع زاده تاکید کرد: ما از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی مردم و مسئولان که در کنار هم موجب شکست دشمنان در جنگ تمام عیاری روانی و تبلغاتی شدند تشکر می‌کنیم و باید با حفظ وحدت همه برای تحقق اهداف عالیه بکوشند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد، اینکه ایران با این همه دشمن تاکنون به راه خود ادامه داد به پاس همین روحیه انقلابی و جهادی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

زارع زاده یادآور شد: مردم و جوانان باید هوشیار باشند و گول تبلیغات مسموم دشمنان و فضای مجازی که هدفش نابودی ایران اسلامی است را نخورند .

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha