۱۴ آبان ۱۳۹۱، ۸:۰۵
کد خبر: 80399129
T T
۰ نفر
مسئولان با وحدت كلمه به دنبال رفع نيازهاي مردم باشند

يزد - نماينده پنج شهرستان استان يزد در مجلس شوراي اسلامي گفت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي با وحدت كلمه به دنبال رفع نيازها و حل مشكلات مردم باشند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' دخیل عباس زارع زاده ' در جمع مردم مهریز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان افزود: وجود اختلافات موجب فرصت سوزی و به ضرر مردم و كشور است .

وی ادامه داد: همه مسئولان در هر موقعیت و پست و مقامی كه هستند باید با در نظر گرفتن نیازهای كشور و مردم به دنبال برنامه ریزی و تلاش جدی برای رفع نیازها و تنگناها باشند .

نماینده مردم شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شورای اسلامی به توطئه های دشمن جهت ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان اشاره و خواستار هوشیاری در مقابل این نقشه است .

زارع زاده گفت: مسئولان اجرایی باید همه وقت و زمان خود را فقط برای خدمت بیشتر به مردم و بررسی مسائل و مشكلات و رفع نارسایی نمایند .

وی به تحریم و فشار های اقتصادی دشمن و لزوم تلاش برای جلوگیری از افزایش قیمت ها اشاره و خاطر نشان كرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری و اخلاص در عمل موجب حل مسائل می شود .

سخنگوی كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: همه افراد و گروه های درون نظام اگر به فرمایشات و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل كنند ، خیلی از مسائل حل و فصل و دشمن نمی تواند به اهدافش برسد .

زارع زاده همچنین به نقش ولایت فقیه و رهبری در نظام اسلامی اشاره و افزود: وجود رهبری آگاه و با بصیرت در راس نظام و انقلاب اسلامی مایه افتخار و عزت است .

وی افزود: همه باید توصیه های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند و برای شكست توطئه های دشمنان و سرفرازی كشور بكوشند .ك3

7541/1968