۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84947191
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: توسعه استان یزد با پیوست اجتماعی باشد

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۸
کد خبر: 84947191
استاندار: توسعه استان یزد با پیوست اجتماعی باشد

ایرنا- یزد- استاندار یزد گفت: همه فعالیت‌های توسعه استان باید با نگاه آینده پژوهانه و به گونه‌ای باشد که پیوست های اجتماعی نیز دیده شده و همراهی مردم را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: این موارد باید بعنوان راهبردهای توسعه استان یزد اجرایی شود و خوشنامی یزدی ها پابرجا بماند و هرگونه فعالیتی با پیوست اجتماعی و انجام تعهدات و فعالیت های اجتماع و منطقه محور باشد.

استاندار یزد گفت: ظرفیت های مختلفی در دیگر نقاط کشور  وجود دارد که برای دسترسی به مناطق آزاد و همچنین اسکله اختصاصی نیز باید برنامه ریزی صورت گیرد.

فاطمی افزود: به همین منظور شورایی تشکل شده است و سرمایه گذاری نیز با حضور بخش خصوصی انجام می شود تا بررسی شده و از نزدیک مورد بازدید قرار گیرد.

وی اظهار داشت: شهرستانهای کمتر برخوردار استان نیز بطور خاص باید مورد توجه گیرد و برای زیر ساخت های سرمایه گذاری اقدام شود زیرا هر منطقه، ظرفیت و پتاسیل های خاص خود را دارد که بر همین اساس باید سرمایه گذاری صورت گیرد.

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پروروش استان یزد نیز در این نشست گفت: طرح ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد و بویژه طرحهای صنعتی و معدنی در سرمایه گذاری جدید مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز دیده شود تا برای آن منطقه تبعات کمتری داشته باشد.

عمیدالدین خطببی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از ۴۴ درصد مراجعین ما در مراکز بهداشتی و درمانی از خارج استان یزد هستند و عمدتا از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور و لذا بخش درمانی نیز در فعالیت های صنعتی و سرمایه گذاری های جدید دیده شده و پیش بینی لازم صورت می گیرد.

رضا ابهت مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز در این نشست گفت:سند همکاری دستگاههای اجرایی استان یزد در کنترل آسیب های اجتماعی تهیه شده و با امضای تفاهم نامه بین ۱۱ دستگاه مرتبط با این بخش اجرایی خواهد شد که اولین دستگاه بین بهزیستی و شهرداری یزد به امضا رسید .

در این نشست محمد صالح جوکار ، محمد رضا صباغیان و محمد رضا دشتی نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی نیز مواردی را بیان کردند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha