دبیر فدراسیون: برگزاری دوره‌های آموزشی اسکوش در استان‌ها پیگیری می‌شود

یزد- ایرنا- دبیر فدراسیون اسکواش گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان و داوران در اولویت، در استان‌ها پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید جلیلی قاضی‌زاده روز شنبه در جمع اعضای هیات اسکواش یزد افزود: تربیت نیروهای مجرب و کارآمد در اسکواش در کشور و ارتقای علمی داوران و مربیان جزو برنامه‌های مهمی است که امسال صورت می‌گیرد.

وی با قدردانی از تلاش جامعه هدف و تمامی مسئولان و ورزشکاران اسکواش اظهار کرد: ایجاد زمینه لازم برای توسعه این رشته در سطح مناطق مختلف کشور به دلیل ظرفیت‌های بسیار خوبی که وجود دارد باید توسط هیات‌های استانی پیگیری شود.

حمایت فدراسیون اسکواش در برگزاری دوره‌های آموزشی 

به گفته این مسئول، فدراسیون اسکواش این آمادگی را دارد تا دوره‌های آموزشی مختلف مربیگری و داوری برای تربیت نیروهای جدید و دانش افزایی و ارتقای دانش مربیان و داوران برگزار کند و امیدوارم شاهد درخشش اسکواش یزد در میادین مختلف باشیم.   

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد بر توسعه کمی و کیفی رشته اسکواش در استان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان زیرساخت‌های خوبی در رشته اسکواش داریم و باید توجه و تمرکز بر روی کشف استعدادها و قهرمان پروری و همچنین تربیت مربیان و داوران باشد.

دبیر فدراسیون: برگزاری دوره‌های آموزشی اسکوش در استان‌ها پیگیری می‌شود

علیرضا پورسلمان افزود: رشته اسکواش جزو ۱۰ رشته مزیت‌دار و الویت‌دار یزد است و با توجه به جایگاه استان در کشور در این رشته توجه و نگاه ویژه‌ای به آن داریم و هرگونه حمایت و همراهی را خواهیم داشت و همراهی ورزشکاران و پیشکسوتان ضروری است.

در این مجمع بعد از رای‌گیری محمدحسین نجفی با کسب ۱۸ رای برای چهار سال به عنوان سکاندار جدید هیات اسکواش استان یزد انتخاب شد و همچنین با انجام رای‌گیری و انتخاب اعضای مجمع، فروزنده دهقانی به عنوان نایب رئیس بانوان، محسن رضایی به عنوان خزانه‌دار، محمدعلی نگهی به عنوان خبره ورزشی، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات و محمدمهدی فرهنگ دوست عضو هیات رئیسه و علیرضا کشفی به عنوان بازرس هیات انتخاب شدند.

از یزد ۲ تیم اسکواش مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر کشور رقابت می‌کند و هم‌اکنون حدود ۶۰۰ نفر در این رشته فعالیت دارند.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha