افتتاح سه کارگاه اشتغالزایی در ملایر/اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ملایر از افتتاح سه کارگاه اشتغالزایی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ کارگاه در حوزه مُرواربافی و یک کارگاه فرشبافی در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ "علی‌اصغر فارسی" عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت گروه‌های جهادی ۶ واحد مسکونی در مناطق محروم افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و مردمی بودن، اجتماعی بودن، مردم‌یاری، مبتکرانه بودن و خدمت‌رسانی به مردم را از رویکردهای اصلی در اجرای برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و ادامه داد: تلاش ما بر این است که صداقت‌، فداکاری و خدمات بسیج را در هفته بسیج به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ سازندگی با حضور گروه‌های جهادی در عرصه‌ها همزمان با هفته بسیج، اظهار داشت: در این هفته کنگره ۲۸۴ شهید ارتش و ۱۱ شهید خلبان شهرستان ملایر با حضور امیران و سرداران دفاع مقدس در سالن سه هزار نفری الغدیر برگزار خواهد شد.

 فارسی از برپایی نمایشگاه "ایران قوی" همزمان با برگزاری کنگره شهدای ارتش به مدت یک هفته در سالن ورزشی الغدیر خبر داد و افزود: نمایشگاه تسلیحات نظامی، پدافند هوایی و خدمات مهندسی روز دوشنبه ۳۰ آبان افتتاح و در کنار این نمایشگاه نیز پیشرفت‌های علمی، اختراعات پارک علم و فناوری، دانش‌آموزی و اختراعات بسیج در عرصه‌های علمی و پژوهشی دایر می‌شود.

وی همچنین به افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با هفته بسیج در سالن الغدیر اشاره و بیان کرد: دانشجویان و دانش‌آموزان می‌توانند در این هفته با عنوان "اردوی راهیان پیشرفت" از این سه نمایشگاه در سالن‌های الغدیر بازدید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز به همت آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی را از دیگر برنامه‌های محوری هفته بسیج در پنجم آذر عنوان کرد و گفت: پنجم آذر با عنوان "بسیج، مقاومت و اقتدار ملی" این یادواره در قالب همایش بسیجیان با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۸۰ گروه جهادی در این شهرستان، گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در صدد تشکیل گروه‌های جهادی هستند تا از این پس خدمات خود را در قالب گروه‌های جهادی عرضه کنند.

فارسی اجرای صبحگاه مشترک با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و اعزام گروه‌های جهادی در عرصه‌های خود را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دوم آذر اشاره و بیان کرد: تمامی برنامه‌های هفته بسیج در راستای کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های امسال هفته بسیج باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد، ادامه داد: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی در هراس است و با ایجاد ناامنی و اغتشاشات در کشور، به دنبال تجزیه ایران هستند و جوانان نباید فریب آنها را بخورند.

به گزارش ایرنا؛ هفته بزرگداشت بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha