۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84948353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه کتابخانه مرکزی زنجان مغفول مانده است

زنجان – ایرنا – مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: پررنگ شدن پیگیری‌ها برای به سرانجام رسیدن کتابخانه مرکزی این استان ضروری بوده و متاسفانه این مساله مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضاخانی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با بیان اینکه تکمیل کتابخانه مرکزی زنجان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود، افزود: کتابخانه های مرکزی، کلاس فرهنگی هر استان است و در همه مراکز استان ها وجود دارد و یا آماده افتتاح است ولی در زنجان از سال‌های دور این پروژه رها شده و متوقف مانده است.

وی با بیان اینکه به سرانجام رساندن پروژه کتابخانه مرکزی زنجان یک همت استانی می طلبد، اظهار داشت: راه اندازی این کتابخانه می تواند بسیای از نیازهای حوزه فرهنگی و کتابخوانی را تامین کند.

رضاخانی به پیگیری استاندار در خصوص تکمیل کتابخانه مرکزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در سفر بعدی رییس جمهور به زنجان، تکمیل کتابخانه مرکزی استان در برنامه قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا کتابخانه مرکزی زنجان که حدود ۱۴ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد، با پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصدی، سال ها است که متوقف مانده و طرح ها و شیوه های طراحی شده برای تکمیل آن از جمله مشارکت دادن بخش خصوصی در این پروژه، تا کنون به نتیجه نرسیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در حوزه کتابخانه در استان داریم، افزود: کتابخانه‌ها به عنوان باشگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، در واقع یک سرای مردمی هستند و می توانند نقش فعالی را در فرهنگ عمومی ایفا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha