۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84949251
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: خدمات خالصانه محیط‌بان ملایری هرگز فراموش نمی شود

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: بی‌شک خدمات ارزنده این محیط‌بان فداکار در حفظ و صیانت از محیط زیست و ایثارگری‌های خالصانه وی هیچگاه از یاد و خاطره مردم قدردان شهرستان و دوستداران محیط زیست محو نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه با صدور پیامی درگذشت جانگداز «یاسین یاری» یکی از محیط‌بانان مخلص، دلسوز و متعهد کشور با به جامعه بزرگ محیط زیست کشور، استان همدان و شهرستان ملایر و خانواده معزز وی در حین صیانت از انفال الهی، تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خوشا به حال کسانی که در راه صیانت از انفال الهی و پاسداری از محیط زیست ارزشمند ایران اسلامی‌مان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

این پیام ادامه می‌دهد: یکبار دیگر خون بهترین فرزندان این مرز و بوم، نهال طیبه این سرزمین را آبیاری کرد و با از دست دادن یکی از محیط‌بانان مخلص و وظیفه‌شناس و یکی از نیروهای مردمی حافظ محیط زیست شهرستان ملایر، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر را در غم این جوان غیور و سختکوش داغدار کرد.

همچنین سرهنگ «جمشید محبت‌خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور در پیامی شهادت محیط‌بان «یاسین یاری» را جامعه‌ محیط‌بانی کشور و دوست‌داران محیط‌زیست تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با کمال تأسف، همکار گرامی محیط‌بان یاسین یاری، از نیروهای پرتلاش منطقه‌ی لشگردر استان همدان، در حین انجام مأموریت و بر اثر حادثه‌ سقوط از ارتفاعات، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ "یاسین یاری" یکی از محیط‌بانان ۲۷ ساله ملایری عصر پنجشنبه هفته گذشته حین انجام ماموریت در منطقه حفاظت شده لشگردَر مفقود شد.

عملیات جستجو در اسرع وقت از سوی محیط‌بانان و نجات‌گران جمعیت هلال احمر آغاز و ساعت ۷:۳۰ صبح شنبه ۲۸ آبان جسد بی‌جان وی در منطقه حفاظت شده لشگردَر پیدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha