فیلم/ آغاز مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز

تبریز-ایرنا- مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور قصه‌گویان برتر و منتخب استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در تبریز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، ۵۰ قصه گو در مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه شمال غرب در تبریز باهم رقابت می کنند.

این رویداد فرهنگی - هنری از امروز تا سوم آذر ماه جاری در تبریز در حال برگزاری است و برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد، راه می یابند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست گفت: اولیایی تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

علی بینش، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار فرهنگی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره بین المللی قصه‌گویی دانست.

وی، شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز را از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد.

.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha