۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84952241
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: بصیرت ملت ایران نقشه شوم دشمن را خنثی کرد

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران و بسیجیان همواره نقشه های استکبار را نقش بر آب و خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنجشنبه در همایش پیشگامان رهایی گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی استان همدان اظهار داشت: در طی چند ماه اخیر دشمنان ترفندها و دسیسه هایی را ایجاد کردند تا با روش‌های مختلف کشور را دچار دوقطبی و تفرقه کنند که با بصیرت ملت نقشه های آنها خنثی شد.

به گفته وی بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیدبانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آنها ایستاده‌اند.

استاندار همدان تصریح کرد: شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل با خون هزاران شهید والا مقام آبیاری شده و مستضعفان و محرومان سرتاسر ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان را حمایت می کند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: بسیج نقطه قوتی است که استکبار جهانی را به وحشت انداخته و با منادیان و مبلغان این تفکر به شدیدترین وجه مقابله و مخالفت می کند.

استاندار همدان: بصیرت ملت ایران نقشه شوم دشمن را خنثی کرد

وی اظهار داشت: امروز اگر ایران اسلامی مورد هجمه و حمله های ناجوانمردانه استکبار و ایادی او قرار گرفته به خاطر تفکر ناب و ارزشمند بسیجی است.

استاندار همدان تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و آنچه که مایه افتخار و مباهات در کشور است در سایه تفکر بسیجی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به دست آمده است.

قاسمی فرزاد، تفکر بسیجی را مایه قوت قلب ملت ایران و بسیج را پاره تن ملت ایران دانست و افزود: دشمن با دانایی و خردورزی حاکم در کشور مخالف است و نمی خواهد ما مسیر رشد و تعالی را طی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha