۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 84953830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نخستین جشنواره "صنایع دستی بسیج "در خوزستان

اهواز - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: نخستین جشنواره سراسری صنایع دستی بسیج به مدت پنج روز از امروز پنجم آذر ماه در خوزستان برپا شد.

شکراله قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با همکاری سازمان بسیج هنرمندان به صورت ۲ مرحله استانی و ملی و در قالب جشنواره محصولات و تولیدات صنایع دستی و هنرهای سنتی برگزار شده است.

وی افزود: آثارهنرمندان صنایع دستی در مرحله استانی جهت داوری ارائه می شود و با راهیابی سه محصول برگزیده به مرحله نهایی و ملی این رویداد، آثار برتر هنرمندان علاوه بر نمایش در نمایشگاه صنایع دستی مرکز در اسفند ماه سال جاری مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرند.

قاسمی هدف ازبرگزاری این جشنواره را اشتغالزایی ، احیا رشته های در حال منسوخ و حمایت از صنعتگران صنایع دستی و هنرهای سنتی با همت هنرمندان بسیجی و دیگر هنرمندان خلاق خوزستان عنوان کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: نمایشگاه صنایع دستی بسیج تا نهم آذر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل بازارچه دایمی صنایع دستی اهواز دایر است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha