۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84954361
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده‌ها از فرزندان خود در برابر توطئه‌های دشمن مراقبت کنند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی فرماندار سنندج با بیان اینکه دشمن به دنبال استمرار اغتشاشات و ناامنی در کردستان و کشور است به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب فرزندان و جوانانشان باشند که در دام توطئه‌های دشمن نیفتند.

به گزارش ایرنا، عبدالعلی اسفندیاری روز یکشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید حسین‌آباد سنندج اظهار داشت: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود را برای اختلاف‌افکنی در بین ملت ایران، ایجاد ناامنی و ادامه اغتشاشات بکار گرفته است، می‌طلبد خانواده به جوانان خود هشدار دهند که در دام توطئه‌های ضد انقلاب و دشمنان قرار نگیرند.

وی امنیت و سلامت را ۲ نعمت مجهول نام برد تا زمانی به خطر نیفتد اهمیت آن برای مردم آشکار نمی‌شود، افزود: در اتفاقات اخیر دیدیم که مردم چه اندازه برای این قضایا متاثر شدند و اینکه ضد انقلاب و دشمنان و فریب برخی عوامل داخلی، موجب ناامنی و آشوب شدند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار سنندج به نقش مردم در تامین امنیت پایدار اشاره و اضافه کرد: همانگونه که مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تثبیت انقلاب و سازندگی کشور نقش موثری ایفا کردند، از امنیت استان و کشور هم حفاظت خواهند کرد.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش، اهالی بخش حسین‌آباد را مردمی مومن، همراه نظام و مسوولان و معتقد به آرمان‌های انقلاب و قدرشناس توصیف کرد و گفت: مردم این بخش با فرهنگ، اصیل و قانع هستند و همین ویژگی‌ها آنها را از بیشتر حاشیه‌ها دور کرده است.

وی اضافه کرد: مردم‌داری و تکریم باید یکی از ویژگی‌های بارز مسوولان باشد و این مهم از تاکیدات رهبری و مسوولان نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار سنندج ادامه داد: بخشدار نماینده دولت در منطقه است و باید از اختیارات خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند و گرنه در روز قیامت باید پاسخگوی اعمالش باشد.

در این مراسم از رضا محمدی قدردانی و حامد رحیمی به عنوان بخشدار جدید حسین‌آباد سنندج معرفی شد.

همچنین رضا محمدی به عنوان بخشدار جدید سیروان معرفی و از زحمات ایرج فرد قدردانی شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha