۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84954732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتسال مقاومت البرز  روی مدار موفقیت قرار گرفته است

کرج - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه در فصل دوم بازی ها در حال سازندگی تیم هستیم، گفت: این تیم روی مدار موفقیت قرار گرفته است.

فرهاد کشاورز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فصل دوم رقابت های لیگ برتر را در حالی شروع کردیم که در نخستین بازی به دلیل مصدومیت و محرومیت سه بازیکن اصلی مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدیم.

وی با بیان اینکه این بازی در روز جمعه گذشته با سن ایچ ساوه برگزار شد، اظهار داشت: علیرغم اینکه تیم بازی خوبی به نمایش گذاشت ولی به دلیل جوانی بازیکنان و اشتباه داوری بازی را به رقیب واگذار کردیم و دو گل دریافت کردیم.

کشاورز با اشاره به اینکه در این بازی بازیکنان تیم موقعیت های بی شماری به دست آوردند، گفت: پیش بینی می کنیم که از این هفته شرایط مناسبی را داشته باشیم و شاهد بازی های خوبی باشیم و نتایج در خور مقاومت را کسب کنیم.

مقاومت در حال ساخت یک مجموعه برای آینده است

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه اکنون این تیم در حال ساخت یک مجموعه ورزشی است، افزود: ۱۵ بازیکن برای فصل آینده با تیم مقاومت باقی خواهند ماند ودر فصل های آینده خواهد درخشید.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل جوانی تیم جدا شدن ۱۱ بازیکن اصلی از بدنه باشگاه می باشد، اظهار داشت: تیم های رقیب با قیمت چند برابری که در توان مقاومت نیست با این بازیکنان قرارداد بستند.

وی اظهار امیدواری کرد : در ادامه لیگ مقاومت موفقیت بالایی کسب خواهد کرد و این تیم نتایج خوبی در آینده کسب خواهد کرد.

کشاورز یکی از جوان ترین بازیکنان تیم را دروازه بان ۱۷ ساله مقاومت دانست و گفت: این فرد تمام انرژی و تمرکز خود را به بازی رقبا صرف کرده است که این هفته با تیم «زندی بتن کلاردشت» در چالوس و هفته آینده با تیم «رکن آذین مشهد» در کرج بازی خواهیم داشت.

فوتسال مقاومت در هفته چهاردهم بازی های لیگ برتر موفق به کسب هشت امتیاز شده و در رتبه ۱۳ جدول بازی ها قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha