سرمربی : فوتسال مقاومت البرز در مدار نتیجه گیری قرار خواهد گرفت

کرج-ایرنا- سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت البرز با اشاره به اینکه این تیم ۸۰ درصد بازیکنان فصل گذشته خود را از دست داده است ، گفت: با این وجود در حال ساماندهی خود هستیم و فوتسال مقاومت در آینده نزدیک بر مدار نتیجه گیری خواهد رسید.

«فرهاد کشاورز» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این در حالی است که نقل و انتقال ها امروز به پایان می رسد و با حمایت های صورت گرفته از سوی باشگاه ما موفق به جذب ۲ بازیکن به بدنه تیم شدیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان فصل قبل مقاومت البرز به دلیل عملکرد بسیار قابل قبولی که داشتند جذب تیم های قدرتمند لیگ برتر شدند اظهار داشت: بالا رفتن کیفیت این بازیکنان موجب افزایش قیمت آنها شده بود که با توجه به اینکه باشگاه از توان پرداخت این هزینه ها بر نمی آمد در نتیجه بازیکنان فصل قبل جذب های دیگر تیم ها شدند.

کشاورز گفت: از سوی دیگر با توجه به تغییر و تحولات صورت گرفته در تیم با جایگزین شدن بازیکنان جدید، تیم نیاز به زمان و باز سازی دوباره دارد این در حالی است که امروز در تیم فوتسال مقاومت البرز به این سمت سازندگی دوباره خود در حال حرکت هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد تیم در سه بازی نخست لیگ برتر فوتسال کشور اشاره کرد و افزود: شرایط تیم بازی به بازی عوض خواهد شد و این قول را خواهیم داد که در رقابت های پیش روی با قدرت هر چه بیشتر ظاهر شویم البته کار سختی در پیش داریم اما تمام توان خود را به نمایش می گذاریم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت به بازی هفته گذشته خود در مشهد اشاره کرد و گفت: تیم ما شایستگی برد را داشت و اگر مشکلات در بخش داوری نبود شاید موفق به کسب سه امتیاز خارج از خانه می شدیم و از سوی دیگر تیم نیز در شرایط روحی بهتری قرار می گرفت.

کشاورز در ادامه با اشاره به بازی امروز این تیم مقابل مس سونگون در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود اشاره کرد و گفت: این تیم از ملی پوشان و بازیکنان بسیار قدرتمندی برخوردار است و ما نیز به خوبی می دانیم که با چه تیمی باید بازی کنیم، این در حالی است که در هفته های اخیر نیز ثابت کردیم که کیفیت فنی مقاومت ارتقا یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha