۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 914
کد خبر: 84954809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه تبریز: جهاد تبیین تفکر بسیجی می‌طلبد

تبریز-ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جهاد تبیین در حوزه های مختلف نفکر و فرهنگ بسیجی می‌طلبد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در گردهمایی بسیجیان آزاده استان، فرهنگ بسیجی را ضرورت زمان حاضر دانست و افزود: رسالت امروز ما برای مقابله با توطئه ها و ترفندهای دشمنان در تحریف و انحراف مسیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب عمل به دستور مهم رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین است.

وی بسیج را مظهر و نماد عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد مردمی توصیف و اضافه کرد: بسیج یک فرهنگ و مکتب اصیل است و امروز برای توفیق در عرصه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و غلبه بر دشمنی دشمنان، نیازمند تمسک به این فرهنگ هستیم.

آل هاشم با اشاره به ناآرامی‌ و اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: این حوادث نشان داد که قدری از ایفای وظایف خودمان فاصله گرفته‌ایم که باید با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و تفکر بسیجی و البته با اتحاد و وحدت حول محور ولایت مشکلات را مرتفع کنیم.

وی شبهه افکنی، شایعه‌پراکنی و ایجاد ناامیدی در میان مردم را محور هجمه های رسانه‌ای و روانی دشمنان علیه ملت ایران خواند و ادامه داد: خون‌های فراوانی در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ریخته شده و به‌ عنوان مثال فقط از آذربایجان شرقی حدود ۱۰ هزار شهید والامقام تقدیم شده و بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر از رزمندگان به درجه جانبازی نائل شده اند که بر همین اساس باید در برابر این فداکاری‌ها و رشادت‌ها احساس مسئولیت داشته باشیم و مقابله با عملیات دشمنان را یک وظیفه فرض کنیم.

آل هاشم با تجلیل از ایثار و پایداری آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: مقاومت آزادگان در دل دشمن گواه این ادعاست که این ایثارگران بسیجی بودن خود را در عمل نشان داده و ثابت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha