۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 84954906
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۶ تکواندوکار در مرحله نهایی رقابت های گرندپری

تهران- ایرنا- مرحله نهایی رقابت های گرندپری با حضور ۶ نماینده از ایران در دو بخش تکواندو و پاراتکواندو به میزبانی عربستان از هفدهم آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال گرندپری ۱۸ و ۱۹ آذر ماه در عربستان و به میزبانی ریاض برگزار خواهد شد. همچنین رقابت‌های پاراگرندپری ۱۷ آذر ماه برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در هر وزن برگزار خواهد شد و با توجه به ثبت نام اولیه ۱۳ نفر در ۲ بخش تکواندو و پاراتکواندو از کشورمان برای این رویداد مهم، در نهایت ۶ نفر تائید نهایی شدند و در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

سجاد مردانی (وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم) و مبینا نعمت زاده (وزن منهای ۴۹ کیلوگرم با سرمربیگری بیژن مقانلو در گروه مردان و مینو مداح در گروه زنان به ریاض خواهند رفت.

در بخش پاراتکواندو نیز، سعید صادقیان پور (وزن منهای ۶۳ کیلوگرم)، علیرضا بخت (وزن منهای ۸۰ کیلوگرم)، حامد حق شناس (وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم)، مریم عبدالله پور (وزن منهای ۴۷ کیلوگرم)، روزا ابراهیمی (وزن منهای ۵۷ کیلوگرم) و رایحه شهاب (وزن منهای ۶۵ کیلوگرم) به این رویداد اعزام می‌شوند.

مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو مردان است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در بخش زنان نیز عاطفه کشاورز هدایت تیم ملی را برعهده دارد و زهرا حسینی دستیار او خواهد بود.

همچنین جمشید سهرابی سرپرست تیم ملی در رویداد فینال گرندپری ریاض خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha