۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۵
کد خبر: 84954975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشریح برنامه های هفته زینبی (س) در حرم بانوی دمشق

دمشق – ایرنا – برنامه های فرهنگی هفته زینبی (س) امروز در محل سالن اجتماعات حرم مطهر حضرت زینب (س) و با حضور رسانه های جمعی تشریح شد.

به گزارش امروز (یک شنبه) ایرنا از دمشق، "ضیاء الحبش" دبیر این هفته فرهنگی طی سخنانی در تشریح هفته زینبی (س) در کنفرانس مطبوعاتی در حرم مطهر حضرت زینب (س) گفت: ۱۱ مجموعه فرهنگی و دینی تحت عنوان شورای همفکری برگزاری مناسبات در برگزاری مراسمی که به نام "هفته عزت زینبی" به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) نام گذاری شده با هم همکاری دارند.
وی اعلام کرد: برنامه های هفته عزت زینبی از فردا (دوشنبه) در حرم حضرت زینب (س) و نقاط مختلف سوریه آغاز و تا یک شنبه آینده ادامه خواهد داشت.
الحبش نام روزهای هفته عزه زینبی را در طول هفته یاد شده به ترتیب این گونه اعلام کرد:
روز اول: حضرت زینب (س) پیشگام جهاد تبیین
روز دوم: حضرت زینب (س) بانوی عفاف
روز سوم: مجاهدان جبهه مقاومت و مدافعان حضرت زینب (س)
روز چهارم: تکریم خانواده شهدا در مدرسه حضرت زینب (س)
روز پنجم: حضرت زینب (س) الگوی پرستاران (روز پرستار)
روز ششم: حضرت زینب (س) شکوه و عزت وطن
روز هفتم: با هم پیش به سوی ایجاد جامعه زینبی (جامعه اخلاق محور)
وی در بخشی دیگری از سخنان خود، ساماندهی محورهای متناسب با عنوان و نامگذاری هر روز و اختصاص سخنرانی ها و فعالیت ها به این عناوین را از اهداف هفته عزت زینب اعلام کرد.

تولید کلیپ های کوتاه سخنرانی در موضوعات فوق و با حضور علما و مبلغین سوری برای انتشار در شبکه های اجتماعی، گل آرایی حرم مطهر، برگزاری جشن ها و جشنواره های دسته جمعی در خصوص این مناسبت و پیش بینی برگزاری چندین برنامه دیگر از برنامه های هفته عزت زینبی عنوان شد.
در همین راستا برنامه جشنی نیز شامگاه سه شنبه با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در حرم حضرت رقیه (س) برگزار خواهد شد.

تشریح برنامه های هفته زینبی (س) در حرم بانوی دمشق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha