عضو هیئت اجرایی فیفا: منتقدان قطر شرمنده شدند

تهران- ایرنا- عضو مصری هیئت اجرایی فیفا با تحسین قطر به دلیل برگزاری خوب جام جهانی گفت: کسانی که به برگزاری جام جهانی در این کشور، اعتراض داشتند باید از جایگاه خود خجالت بکشند.

به گزارش ایرنا، بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از روز بیست نوامبر (۲۹ آبان) شروع و تا ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) ادامه دارد. قطر نخستین کشور مسلمان و عرب زبان است که توانسته میزبانی بزرگترین جشنواره فوتبال جهان باشد. میزبانی که در ابتدا با انتقادات زیادی روبرو شد اما هزینه ۲۲۰ میلیاردی این کشور برای برگزاری جام جهانی موجب تحسین جهان شد.

هانی ابورایده عضو مصری هیئت اجرایی فیفا در گفت وگو با «BN Sport» اظهار داشت: قطر با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تدارکات خاص نشان داد که کشورهای عربی توانایی برگزاری مسابقات و تورنمنت‌های بزرگ را دارند. این کشور ثابت کرد که با وجود انتقادات، جام جهانی را به بهترین شکل ممکن برگزار می‌کند.

وی افزود: از ابتدا شمار زیادی از کشورها با برگزاری جام جهانی در قطر مخالف بودند اما این کشور نشان داد که فیفا تصمیم اشتباهی نگرفته است زیرا منتقدان اکنون نظاره‌گر هنر قطری‌ها در میزبانی جام جهانی هستند و باید از اظهارات خود پشیمان و خجالت بکشند.

پیش از هانی ابورایده، جیووانی اینفانتینو نیز با تحسین میزبانی قطر گفت بود که این دوره از مسابقات جام جهانی می‌تواند به بهترین دوره آن تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha