یک نقطه حادثه خیز جاده خنداب- ملایر ایمن سازی شد

اراک - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب گفت: پیچ «قزل قلعه» در کیلومتر ۶ جاده خنداب - ملایر که یکی از نقاط حادثه خیز این جاده بود اصلاح و ایمن سازی شد.

«حمزه شاه حسینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نقطه حادثه خیز در راستای ارتقای ایمنی در جاده های مواصلاتی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در قالب یک طرح امانی ایمن سازی شد.

وی ادامه داد: قوس قزل قلعه جاده خنداب - ملایر به دلیل عرض کم جاده، پیچ تند و خطرناک مستعد حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای بسیاری بود که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده پیش از آغاز فصل سرما ایمن سازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح این قوس، ۴۵۰ متر عملیات تعریض شامل زیرسازی و آسفالت گرم به عرض سه متر انجام شد.

شاه حسینی گفت: انجام ۴۰۰ مترمکعب ترانشه برداری، نصب تابلوهای مسیرنما، یک کیلومتر شانه سازی، پاکسازی حریم راه و خط کشی از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب برای کاهش تصادفات در این جاده‌ بوده‌ است.

خنداب با جمعیت ۵۸ هزار و ۲۶۲ نفر از شهرستان های ۱۲ گانه استان مرکزی و محور خنداب-ملایر راه ارتباطی این شهرستان با استان همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha