پیام رونالدوی برزیلی به نیمار؛ قوی برگرد

تهران- ایرنا- اسطوره فوتبال برزیل در پیامی حمایتی برای نیمار نوشت: برای تو می‌نویسم تا قوی برگردی.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال برزیل در نخستین بازی خود در جام جهانی توانست با دو گل صربستان را شکست دهد. فوق ستاره برزیل در این بازی با درد و مصدومیت از ناحیه پای خود در دقیقه ۸۱ تعویض شد و این موضوع باعث شد تا هواداران این ستاره نگران شوند. مصدومیت نیمار با واکنش ستاره‌های بزرگ فوتبال این کشور همراه شد که بخش از زیادی از واکنش‌ها حمایتی بوده است.

یکی از این بازیکنان رونالدو برزیلی فوق ستاره فوتبال جهان که در پیامی نوشت: با توجه به موفقیت و دستاوردهایی که بدست آوردی، این گونه حس منفی و حسادت در اطراف تو به چشم می‌خورد، همیشه افرادی علیه تو خواهند بود، اما دیدن جامعه‌ای که نفرت پراکنی را عادی می‌کند، غم‌انگیز است.

پیام رونالدوی برزیلی به نیمار؛ قوی برگرد

وی ادامه داد: تا مقابل این خشونت کلامی و قدرت نابودگرانه بایستم. قوی‌تر برگرد! باهوش‌تر، با عطش گلزنی. کارهای خوب تو در درون و بیرون زمین بسیار بیشتر از حسادت‌هایی است که به سوی تو روانه می‌شود. برای یک ثانیه هم فراموش نکن که این مسیر باعث شد تو الگوی جهانی فوتبال باشی. برزیل عاشق تو است. هواداران واقعی به گل‌ها، دریبل‌ها، کارهای درخشان و لذتی که از تو می‌برند نیاز دارند! عشقی که از سمت بیشتر کشور به تو داده می‌شود را جشن بگیر. تو با قدرت بازخواهی گشت نیمار و شاید تمام این نفرت تبدیل به سوختی برای موفقیت تو شود.

نیمار با همین مصدومیت ۲ دیدار مرحله گروهی خود را از دست داده است. تیم ملی برزیل اکنون به سه امتیاز در رده نخست جدول گروه هفتم مسابقات قرار دارد. تیم برزیل در بازی دوم گروهی خود امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف سوییس می‌رود. در دیگر بازی گروه هفتم کامرون برابر صربستان صف‌آرایی می‌کند.

رونالدوی برزیلی با ۱۵ گل دومین گلزن برتر ادوار جام جهانی است. او از جمله بازیکنان به شمار می رود سه فینال ادوار جام جهانی را تربه کرده است. رونالدو در ۱۷ سالگی با تیم ملی برزیل به فینال جام ۱۹۹۴ امریکا رسید. وی همچنین تا در سال ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۲ کره و ژاپن نیز موفق به حضور در جام جهانی شد. برتری گلزن جام جهانی در چهار دوره متوالی حضور داشته و در سال ۲۰۰۲ توانست با ۸ گل کفش طلای جام جهانی را از آن خود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha