تیم والیبال چادرملو اردکان بر رعد پدافند غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم والیبال چادرملو اردکان در دیداری خانگی تیم رعد پدافند را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در چارچوب هفته دوازدهم از گروه ب مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور روز دوشنبه در سالن آیت‌الله خاتمی شهرستان اردکان برگزار شد.

در این مسابقه که با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان اجرایی برگزار شد، تیم چادرملو اردکان در ست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ بر تیم رعد پدافند پیروز شد.

سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور در دو گروه مقدماتی از ۲۱ شهریورماه جاری آغاز شده و زیرنظر فدراسیون و همکاری باشگاه‌ها پیگیری می‌شود. ‌

تیم‌های گروه الف شامل درنا ارومیه، شمس، مقاومت بسیج، نصر امید، توپکا بابلسر، مس سونگون، کندوان شمال نور، زرین اسکان میاندوآب، عقاب نهاجا، طلوع سیپد باران انزلی و ملوان تهران است.

تیم والیبال چادرملو اردکان بر رعد پدافند غلبه کرد

همچنین در گروه ب تیم‌های رازین پلیمر، مس شهربابک، رعد پدافند هوایی، والیبال میبد، گل‌گهرسیرجان، دخانیات، افق قم، چادرملو اردکان، مهر ماه‌ اسپادانا اصفهان، شهرداری شهریار و فولاد مبارکه سپاهان حضور دارد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کندو مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۱ به صورت تک مسابقه است.

قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال کشور در سال ۱۴۰۲ را به دست می‌آورند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار را زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha