انهدام باند ۵ نفره سرقت مسلحانه از کامیون‌های عبوری در شهرستان ری

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: اعضای باند پنج نفره‌ای که به سرقت مسلحانه از کامیون‌های عبوری در محدوده این شهرستان اقدام می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در این باره گفت: عملیات شناسایی و انهدام این باند سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری انجام شد و طی چند عملیات مجزا و هماهنگ در چند نقطه از کشور هر پنج نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازدید از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودروی سرقتی، یک قبضه سلاح جنگی رولور با ۵۰ فشنگ جنگی، مقدار زیادی برنج و پسته، انواع لوازم یدکی خودرو های داخلی و خارجی، فرش و طاقه پارچه کشف شد.

به گفته سرهنگ جلیلیان، کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیاردریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پنج متهم پس از تکمیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

دستگیری یکی از عاملان تشویق افراد علیه امنیت کشور

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خبری دیگر هم اعلام کرد: ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، عامل اصلی تحریک شهروندان به اقدام علیه امنیت کشور را شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاه خود در شهرستان ری دستگیر کردند.

وی ادامه داد که متهم در مواجه با ادله و شواهد موجود، به جرم خود اعتراف و در اظهارات اولیه خود هدف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه، طمع مالی با فریب وعده‌های توخالی توسط معاندین و تحت تاثیر جو رسانه‌های خارجی اعلام کرد.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: متهم پس از پایان روند تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.

جلیلیان: باند سه نفره سوداگران مرگ دی شهرری بازداشت شدند

همچنین در خبری دیگر سرهنگ جلیلیان در این باره بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با رصدهای اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند ۳ نفره سوداگران مرگ در این شهرستان مطلع شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، ۳ موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت با تردد در محل های خلوت و بوستان و محل های تفریحی، مواد مخدر شیشه در بین جوانان توزیع می کنند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه در گشت زنی های هدفمند، موتورسیکلت و مشخصات ظاهری متهمان شناسایی شد ادامه داد: همین سرنخ کافی بود تا ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شرق تهران شوند.

وی گفت: تیمی از ماموران این پلیس پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند پس از مراقبت های ویژه پلیسی، هر ۳ متهم را دستگیر و در بررسی های دقیق تر از این مکان، ۴۰ کیلو گرم شیشه کشف کنند.
سرهنگ جلیلیان به اعتراف متهمان به جرم ارتکابی اشاره کرد و گفت: هر ۳ سوداگر مرگ برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha