۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 84956486
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گوترش خواستار پایان خشونت در کرانه باختری شد

۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبر: 84956486
گوترش خواستار پایان خشونت در کرانه باختری شد

تهران – ایرنا – آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد به دنبال اقدامات خشونت‌‎بار رژیم صهیونیستی، در توئیتی خواستار پایان بخشیدن این اقدامات در کرانه باختری اشغالی شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، دبیرکل سازمان ملل متحد در حساب توئیتر خود دراین باره نوشت: من از تمامی طرف ها خواستار برداشتن گامی های فوری به منظور کاستن از تنش ها و پایان بخشیدن بر خشونت که کرانه باختری اشغالی را فرا گرفته است، هستم.

گوترش درادامه توئیت خود نوشت: در «روز فلسطین» اجازه دهید حمایت خود از خواسته و تلاش مردم فلسطین برای ساختن آینده‌ای آکنده از صلح، عدالت، امنیت و احترام برای همه را تایید کنیم.

گوترش خواستار پایان خشونت در کرانه باختری شد

به گزارش ایرنا، درحالی دبیرکل سازمان ملل متحد در توئیت خود خواستار پایان بخشیدن به خشونت ها در کرانه باختری اشغالی شد که پایگاه خبری معا فلسطین، بامداد سه‌شنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۱گزارش داد، در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «بیت امر» واقع در جنوب کرانه باختری ۱۵ فلسطینی زخمی شدند.

پایگاه خبری معا فلسطین افزود: نظامیان صهیونیست با خودروهای زرهی خود به شهرک بیت امر واقع در شمال الخلیل یورش بردند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha