استاندار سمنان: ۱۰ هزار و ۱۲۴ واحد طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در حال ساخت است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به رویکرد ویژه دولت سیزدهم در حوزه مسکن، گفت: ۱۰ هزار و ۱۲۴ واحد مسکونی در حال حاضر در قالب طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن و همچنین احداث شهر جدید ایوانکی در استان سمنان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه طرح نهصت ملی مسکن نیروهای مسلح استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: تاکنون بالغ یکهزار و ۱۱۷ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان تامین شده است.

وی تاکید کرد: مشکلات عدیده ای در شهرهای مختلف استان برای تامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود داشت که به همت مسوولان از طریق راهکارهای مختلف رفع شد.

استاندار سمنان بیان کرد که به هیچ وجه مشکلی در استان برای تامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین ساخت مساکن نیروهای مسلح در قالب این طرح وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث نیروهای مسلح سمنان و شاهرود، مساکن خودمالکی، بافت فرسوده و بنیاد مسکن ساخت مسکن در استان سمنان در حال انجام است، ابراز داشت: در آینده با بهره برداری از این طرح ها شاهد تحول خوبی در بحث جمعیت استان خواهیم بود.

استاندار سمنان افزود: اقدامات در خصوص تامین زمین و احداث مسکن ویژه نیروهای مسلح استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیگیری و اجرایی خواهد شد تا دغدغه ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

در این نشست تفاهم نامه مشترک نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح در استان سمنان با حضور استاندار سمنان و سردار ابن الرضا، فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور منعقد شد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان، امیر غلامی، فرمانده لشگر ٥٨ تکاور ذوالفقار، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان، نماینده وزیر دفاع در استان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان، مدیران کل راه و شهرسازی استان، شهردار سمنان، از حاضران در این نشست بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha