خداحافظی ۵۱ مددجوی کمیته امداد مازندران با اجاره نشینی

ساری – ایرنا – سرپرست تامین مسکن اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱ واحد مسکونی مددجویان با حمایت های اعتباری و تسهیلاتی این نهاد به بهره برداری رسید.

مقداد فرج‌پور جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۹۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد پرداخت شد.

وی ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی به هر یک از واحدهای مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال است.

سرپرست تامین مسکن کمیته امداد مازندران، تعهد امسال این نهاد برای ساخت مسکن را ۲۰۰ واحد عنوان کرد و گفت: بخش بیشتری از این واحدهای مسکونی برای مددجویانی در حال ساخت است که زمین دارند و مابقی نیز با همت خیران زمین برای ساخت مسکن به آنها اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه طول مدت ساخت هر مسکن مددجویان یکساله در نظر گرفته شد، افزود: پیشرفت فیزیکی ۱۴۹ واحد مسکونی باقیمانده ۸۰ درصد است که پیش بینی می شود تا پایان امسال این واحدها آماده بهره برداری شود.

فرج‌پور ادامه داد : از ابتدای امسال تا کنون با پرداخت ۵۱ میلیارد ریال اعتبار و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن ۶۱۴ مددجوی مازندران تعمیر شد.

وی در تشریح برنامه های آتی کمیته امداد مازندران برای خانه دار کردن مددجویان توضیح داد: ۱۴ اسفند امسال کلنگ احداث ۲ هزار مسکن به زمین زده می شود.

بنا به اعلام اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، ۸۰ هزار خانوار به تعداد ۱۳۴ هزار نفر زیر پوشش این نهاد هستند و از این تعداد پنج هزار خانوار فاقد مسکن می باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha