مدافع سابق غنا: وقت انتقام از اروگوئه رسیده است

تهران- ایرنا- مدافع سابق تیم ملی غنا گفت: هنوز از «لوئیس سوراز» ناراحتم و او یک ویرانگر است و اکنون وقت انتقام از اروگوئه فرا رسیده است.

به گزارش ایرنا از ای‌اس پی‌ان، دیدار تیم ملی غنا و اروگوئه درحالی روز جمعه برگزار می شود که ستاره‌های سیاه باید برای صعود خطرات زیادی را به جان بخرند.

۱۲ سال از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی می‌گذرد. زمانی که لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای، در آخرین دقیقه وقت اضافه به عمد ضربه سر دومنیک آدییا را با دستانش متوقف کرد. این اتفاق سبب شد تا غنا از این رقابت‌ها حذف شود و او آفریقا را از اولین حضور یک تیم از این قاره در نیمه نهایی جام جهانی محروم کرد.

این لحظه‌ای است که هنوز آنقدر دردناک است که کورت اوکراکو رئیس اتحادیه فوتبال غنا، هنگام قرعه‌کشی جام جهانی قطر گفت: وقت انتقام فرا رسیده است.

این بازی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر۲ به سود اروگوئه تمام شد. سوارز که پس از مهار توپ با دست خود از این حرکت پشیمان نشد، مداخله خود را دست خدا نامید.

جان پینتسیل مدافع سابق غنا عنوان کرد که در آن شب سوارز ما را فریب داد. او با استفاده از هر دو دست برای مهار توپ روی خط، عمدا از صعود ما به نیمه نهایی جلوگیری کرد. او یک حرفه‌ای و ویرانگر است.

پینتسیل که سابقه حضور در وستهم یونایتد، فولام و لسترسیتی را دارد، می‌گوید: کشورهای آفریقایی می‌توانند با بهترین‌های جهان رقابت کنند.

وی ادامه داد: من چیزی علیه سوارز ندارم، او کاری را که باید برای کشورش انجام داد. اشتباهات بخشی از وجود انسان است اما حتی پس از ۱۲ سال، من هنوز از کاری که او انجام داد، ناراحتم. احساس می‌کردیم که تمام دنیا پشت ماست، نه فقط آفریقا. این یک ناامیدی بزرگ بود اما بالاخره زمان انتقام رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha