۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 1005
کد خبر: 84958645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن به دنبال حکمرانی نوین بر اذهان نسل جدید انقلاب است

شیراز- ایرنا- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: دشمن به دنبال این است که حکمرانی نوینی بر اذهان نسل جدید انقلاب اسلامی داشته باشد و زیست مجازی را در فضای حقیقی هم تجربه کنند که در این راه هم شکست می خورد و با همین دهه هشتادی ها و نودی ها به جنگ آنها خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی، پنجشنبه در اجتماع ۱۰ هزار نفری طلایه داران و جهادگران اقتصاد مقاومتی استان فارس در شیراز افزود: امروز در نبرد بین تمدن پوشالی غرب و تمدن اسلامی، غرب با همه داشته های خود به میدان آمده اما در همه عرصه ها شکست خورده است.
وی ادامه داد: این نبرد تمدنی، جنگ اراده ها با ارابه هاست، جنگ دلدادگی با وادادگی است، جنگ وابستگی با وارستگی است و هرچه آنها بیشتر برای ناامید کردن مردم تلاش می کنند ملت ما در امیدآفرینی و تلاش در مسیر پیشرفت مصمم تر و امیدوارتر می شود.
او اظهار داشت: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن و قدر توفیق خدمت‌ به دیگران را بدانیم.

دشمن به دنبال حکمرانی نوین بر اذهان نسل جدید انقلاب است
فارس پیشرو در خدمت رسانی به مناطق محروم
فرمانده سپاه فجر استان فارس هم گفت: استان فارس در عرصه های مختلف خدمت رسانی به ویژه در مناطق محروم از استان های پیشرو کشور بوده و هست.
سردار یدالله بوعلی افزود: خیرین این استان نیز در این زمینه پیشگام و زبانزد هستند و امروز بخش عمده اقداماتی که در استان فارس انجام شده به همت همین خیرینی است که همراهی و کمک کرده اند تا فارس استان برتر در بحث خدمات رسانی باشد.
وی ادامه داد: در بحث آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد نیز فارس استان اول کشور است، از لحاظ گره گشایی از مشکلات مردم هم گروه های جهادی این استان از گروه های پیشرو هستند.

آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس
سردار بوعلی، با اشاره به آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس گفت: علاوه بر این امروز شاهد بهره برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی و محرومیت زدایی سپاه فجر استان به ارزش افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودیم.
وی گفت: در بحث جهاد آبرسانی اولین استانی هستیم که توانستیم بخش عمده ای از آب مورد نیاز برخی مناطق را که سال ها در تامین آب آشامیدنی سالم دچار مشکل بودند تامین کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha